czwartek, 28 lipca 2011

Outfit 01

Heej !

Znowu pogoda się psuje ! Ughh ;/ Ja chcę latoo ! Prawdziwe lato ! :)
Dodaję dzisiaj pierwszy outfit ( w końcu ) :D Tak przy okazji autorka prosiłam mnie, abym poleciła jej bloga. http://kwasnazelka.pinger.pl/
A i byłam z Zuzką na pysznych przekąskach :P


                                                             Sałatka z sosem vinegrette :P
                                                                           Mniaam !








 

Co i jak ?
Koszula - Orsay
Spodnie - H&M
Baleriny - CCC
Torebka - Parfois
Bransoletka - Orsay
Pierścionek - Mamy

14 komentarzy:

  1. torebka i koszula piękne! :)
    całość fajna, bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne wyszły te zdj.
    Z. ;***

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia :) i outfit świetny.
    Dodaję się do obserwatorów i będę śledzić Twój blog uważnie. Ja zapraszam Ciebie na mój modowy blog

    wdwaognie-onaion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. So cute casual look! Love your bag! <3
    Thanx for your comment, dear! Inviting you:)
    xoxo
    Eva

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebkaa <3 Uwielbiam :D

    Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za odwiedziny!

    Mmm, zjadłabym sobie taką sałatkę :)
    Ładna koszula.
    Zapraszam ponownie,
    http://lovehaberdashery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję za komentarz ;]

    Fajne butki i torba ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. oh no. that salad is killing me! looks too delicious!!

    OdpowiedzUsuń
  9. i co? już znudziło ci się pisanie? ostatni post 29 lipca

    OdpowiedzUsuń
  10. chyba dobrze wiem kiedy ostatni raz dodałam post :) mój blog, ja rządzę kiedy i co dodam ;) Ty "anonimie" tylko możesz oglądać i komentować. Nie poganiać ! :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  11. Great bag. Its so functional

    OdpowiedzUsuń